De garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie vastgesteld. Op onze garantieregeling geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Ook voor een eventuele fabrieksgarantie geldt onverminderd de wettelijke garantie.
Hemmes Schoenen staat in voor de bruikbaarheid en deugdzaamheid van het product. Bij een gebrek kan er beroep worden gedaan op de (wettelijke) garantie. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgarantie kan per fabrikant sterk verschillen.
Voldoet een artikel niet aan de verwachtingen, neem dan contact op met ons.
Reparatie
Mocht het artikel gekocht bij ons binnen korte tijd kapot gaan doordat het product niet voldoet aan de kwaliteit, dan zorgen wij voor herstel of vervanging van het product of restitueren het aankoopbedrag als er geen oplossing meer is.
Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden.
Klachten en artikelen die wij niet kunnen vergoeden zijn:
normale slijtage van zolen en hakken
kale neuzen bij schoenen door normale slijtage van buitenaf
beschadiging aan hiel door verkeerd of intensief gebruik
door verkeerd of intensief gebruik veroorzaakte gebreken
overmatige transpiratie
afgeven en verkleuring van schoenen
pillen van schoenen
ritsen beschadigd door verkeerd of intensief gebruik